Na co zwrócić uwagę przy zamawianiu wizytówek online?

Zamawianie firmowych wizytówek przez Internet to znaczne udogodnienie – zrobisz to w dowolnym momencie, ze swojego domu czy biura. Zanim jednak złożysz zamówienie, pamiętaj, aby dokładnie przeanalizować ofertę e-drukarni pod kątem materiałów oraz rozwiązań, jakie wykorzystuje do druku wizytówek. Podpowiadamy, na jakie elementy warto zwrócić uwagę, zamawiając wizytówki online.

Podłoże to podstawa

To, jaki papier zostanie wykorzystany do wydruku wizytówki, przełoży się zarówno na jej estetykę, jak i na trwałość. Bilet wizytowy powinien być wykonany z:

  • papieru kredowego – o minimalnej gramaturze 350 g. Tak wysoka gramatura sprawia, że wizytówka będzie sztywna. Dodatkowo, papier kredowy jest gładki, a naniesiona na niego farba nie przebija na drugą stronę,
  • papieru MultiLoft – to podłoże idealne dla wizytówek. Składa się on z trzech lub czterech warstw grubego papieru, co zapewnia optymalną sztywność produktu. Co więcej, środkowe warstwy są barwione na różne kolory, co potęguje intrygujący efekt wizualny.

Warto zatem wybrać jeden z powyższych typów papieru i skorzystać z usług drukarni internetowej, która posiada je w swojej ofercie.
tanie wizytówki

Projekt wizytówki – własny czy na zamówienie?

Jeśli nie posiadasz własnego projektu wizytówki, upewnij się czy e-drukarnia, w ramach świadczonych usług, przygotuje dla Ciebie także projekt biletu wizytowego. To dość istotny aspekt, jeśli chodzi o kwestie finansowe. Korzystając z usług drukarni online, która zapewnia kompleksową realizację zlecenia – wraz z przygotowaniem projektu – oszczędzasz. Gdyby projekt wykonywała inna firma niż ta, której zlecisz druk, całościowy koszt przygotowania wizytówek z pewnością byłby większy, niż w przypadku, gdy ich kompleksowym przygotowaniem zajmie się jedna drukarnia.

Efekty wizualne

Tym, na co warto zwrócić uwagę przy zamawianiu wizytówek online są możliwości, jakie oferuje drukarnia internetowa w kwestii wizualnych aspektów wizytówki. Mowa tutaj między innymi o:

  • rodzaju druku – offsetowy lub cyfrowy, warto mieć na uwadze, że w przypadku małego nakładu bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest druk offsetowy,
  • uszlachetnianiu – odpowiednio wybrany rodzaj wykończenia pozwoli podkreślić charakter wizytówki, najczęściej drukarnie oferują laminowanie folią błyszczącą, matową lub soft touch. Uszlachetnianie sprawia, że wizytówka wygląda elegancko, profesjonalnie, jest przyjemna w dotyku, a dodatkowo, na dłużej zachowuje nienaganny wygląd,
  • formacie – warto wybrać wizytówki firmowe w klasycznym formacie 90×50 mm lub 85×55 mm. Kartonik o takich wymiarach swobodnie zmieści się zarówno w portfelu, jak i w wizytowniku, dzięki czemu przechowywanie wizytówki nie będzie problematyczne.

Profesjonalne rozwiązania dla Twojej firmy

Poszukujesz profesjonalnej drukarni internetowej? W drukowalnia.pl chętnie Ci pomożemy – przygotujemy dla Ciebie wizytówki firmowe nawet w dwa dni, zapewniając wybór spośród powyższych możliwości i zaproponujemy optymalne rozwiązanie, dopasowane do Twoich potrzeb. Zamów firmowe wizytówki i rozdawaj je z dumą!



Komentarze zostały zamknięte.