Gazetki reklamowe – oferta sklepu w jednym miejscu

Papierowe gazetki reklamowe, dostępne dla klientów tuż przy wejściu do sklepu i często znajdowane w skrzynkach na listy, to wciąż jedna z najczęściej stosowanych i najbardziej popularnych form reklamy. Prezentują wiele produktów jednocześnie i zapewniają regularną komunikację marketingową między marką a klientami. Przekonaj się, dlaczego warto w nie inwestować.
gazetki reklamowe

Korzyść dla klienta, korzyść dla firmy

Gazetka reklamowa to najczęściej kilka stron papieru, zadrukowanego promocyjnymi ofertami. To właśnie pierwsza z zalet takiej formy reklamy – pozwala na zaprezentowanie pełnego asortymentu produktów objętych promocją w jednym miejscu, w przeciwieństwie do reklam telewizyjnych, czy tych wyświetlanych w mediach społecznościowych. Możliwość ta niesie za sobą korzyści zarówno dla marki, jak i dla klienta, między innymi:

  • klient, sprawdzając w gazetce, czy interesujący go produkt znalazł się w aktualnej promocji, trafi także na pozostałe oferty, co sprawia, że rosną szanse na zakup większej, niż zamierzona, liczby produktów,
  • klient, przeglądając gazetki z różnych sklepów, może wygodnie porównywać ceny interesujących go produktów i wybrać najbardziej korzystną ofertę.

Gazetka reklamowa, czyli skuteczna promocja marki

Gazetki promocyjne to możliwość łatwego dotarcia do odbiorców. Wystarczy pozostawić je przy wejściu do sklepu, włożyć do skrzynki na listy lub rozdawać przechodniom. Reklama taka nie wymaga także dodatkowych działań, jak w przypadku reklamy w mediach. Ponadto, papierowe gazetki bardziej zwracają uwagę odbiorców:

  • kiedy klient widzi gazetkę wchodząc do sklepu, mimo, że przyszedł po konkretne produkty, sprawdzi w gazetce, co akurat może kupić w promocyjnej cenie,
  • znajdując gazetkę w skrzynce na listy, odbiorca z reguły ją przegląda, co zwiększa szanse, że odwiedzi dany sklep.

druk gazetek

Wyższa jakość to większy zysk

Regularnie wydawane gazetki promocyjne powodują, że klient ich wyczekuje i w pewien sposób przywiązuje się do marki. Dlatego warto zadbać, aby oferta prezentowana obecnym i potencjalnym klientom przekazywała wartościowe informacje, była przejrzysta i przyjemna w odbiorze, tak by klient wciąż chciał wracać do oferty danej firmy. Decydując się na stworzenie gazetki dla swojej marki, warto zwrócić się do profesjonalnej firmy, gdzie:

  • doświadczeni graficy odpowiednio zagospodarują miejsce na stronach gazetki,
  • specjalistyczne maszyny wydrukują gazetki w wysokiej jakości.

Estetycznie przygotowana gazetka reklamowa skutecznie przyciąga uwagę odbiorców, ale stanowi także doskonałe świadectwo usług świadczonych przez daną firmę.



Komentarze zostały zamknięte.