Jak zareklamować firmę tanim kosztem?

W dobie ogromnej konkurencji na rynku, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności, musimy podjąć kroki, dzięki którym rozreklamujemy naszą usługę. Ponieważ wiadomo, że wolimy maksymalizować zyski i ograniczać wydatki, warto zastanowić się, czy można rozreklamować firmę tanim kosztem i jeśli tak, to jak to zrobić?

Reklama papierowa – tania alternatywa dla marketingu online


Chociaż wiele firm całkowicie zrezygnowało z promowania swoich usług przy pomocy środków tradycyjnych, skupiając się wyłącznie na reklamie online, tak popularnej w dobie Internetu, to jednak można rozreklamować firmę tanim kosztem, stosując również papierowe formy reklamy. Spośród jakich tego typu usług może wybierać klient drukowalnia.pl?

  • ulotek w różnych formatach – tradycyjnych i składanych,
  • plakatów – zarówno wielkoformatowych (A1-A3), jak i mniejszych (B1-B3),
  • wizytówek – te możesz rozdać na branżowym evencie,
  • gadżetów reklamowych z logo własnej firmy, jak na przykład notesy.

Tani druk ulotek i nie tylko – gwarancja dotarcia do klienta

Przechodząc obok plakatu, wiele osób odruchowo na niego spojrzy, podczas gdy do witryny internetowej wyświetlanej na 5. stronie wyszukiwarki Google nie dotrze raczej nikt, bo po prostu nie będzie mu się chciało – klikamy w linki, które są najwyżej i na pierwszej stronie. A może chcesz pokazać się z dobrej strony swoim kontrahentom w relacjach osobistych? Stwórz wizytówki, które z powodzeniem rozdasz na firmowym evencie czy branżowych targach, czym na pewno zaskarbisz sobie sympatię klientów. Dzięki temu skutecznie dotrzesz do osób realnie zainteresowanych Twoją ofertą. Równie niewiele zapłacisz za gazetki reklamowe czy ulotki, rozdając je tam, gdzie mogą pojawić się Twoi potencjalni klienci. Świetnie sprawdzą się zwłaszcza w przypadku oferowania usług o zasięgu lokalnym. Prowadzisz zakład fryzjerski na osiedlu? Rozdawaj ulotki właśnie na nim, być może któraś z jego mieszkanek nie poznała Twojej oferty, a chętnie z niej skorzysta. Na ulotkach reklamowych, zwłaszcza tych składanych, możesz również umieścić ciekawe grafiki bądź cennik przyciągające uwagę klienta.

Gadżety reklamowe – reklama budująca świadomość Twojej marki

Druk wszelkiego rodzaju materiałów reklamowych to naprawdę relatywnie niewielkie koszty w porównaniu na przykład do inwestycji w obsługę firmy przez agencję marketingową. Oprócz papierowych form reklamy razem z drukowalnia.pl możesz zdecydować się na produkcję gadżetów reklamowych. Notatniki z nadrukowanym własnym logo rozdawane klientom to miły gest w ich kierunku, który zbuduje pozytywny wizerunek stworzonej przez Ciebie marki w kontaktach z kontrahentami – ci wrócą do Ciebie nie tylko ze względu na Twój profesjonalizm, ale i pozytywne skojarzenia.

Tania reklama z drukowalnia.pl

Jak tanio rozreklamować firmę razem z drukowalnia.pl? Wystarczy wybrać formy reklamy, których koszt nie obciąży nawet niewielkiego firmowego budżetu. Można postawić na 1000 sztuk wizytówek drukowanych dwustronnie w formacie 90×50 mm, tyle samo ulotek składanych albo 10000 tradycyjnych ulotek na kredowym papierze w formacie A7. Ciekawą formą reklamy będzie też 200 notesów sklejanych bez okładki lub 100 z okładką, które możemy rozdawać klientom. Koszt druku 300 plakatów A3 również nie będzie zbyt wysoki, a z pewnością zainteresuje potencjalnych klientów, jeśli zainwestujemy w ciekawy projekt. Pamiętajmy jednak, by dobrać formę reklamy do konkretnego klienta – co innego przyciągnie przecież osoby starsze, a co innego młodzież.



Komentarze zostały zamknięte.