Nowoczesny wygląd wizytówek firmowych

Wręcz wizytówkę potencjalnemu partnerowi biznesowemu lub klientowi i zaproś go do dalszego kontaktu – byle skutecznie! Graficy wykorzystują coraz to bardziej nieszablonowe pomysły i szerokie możliwości zaplecza technicznego, by tworzyć oryginalne i intrygujące projekty wizytówek firmowych. Co wyróżnia nowoczesny design wizytówek i dlaczego warto mieć je w swojej firmie?

Intrygująca wizytówka to skuteczny marketing

Nowoczesne wizytówki to umiejętnie połączenie tego, czym zajmuje się firma z unikalnym i estetycznym projektem. Mają one swój charakter i są spójne z ideą marki. Zastanawiasz się, jak to możliwe, że ten niewielki kartonik może powiedzieć tak wiele o firmie? Kluczem jest właściwe zrozumienie marki:

  • wizytówki w nowoczesnym stylu są tworzone w oparciu o specyfikę firmy – prowadzisz biuro architektoniczne? Warto postawić na wizytówkę z geometrycznymi wzorami lub przygotowanym przez Ciebie szkicem. Jesteś artystą? Twoja wizytówka powinna odzwierciedlać Twoją artystyczną duszę, na przykład za pomocą misternych zdobień, a jeśli prowadzisz zakład krawiecki, wizytówka w kształcie maszyny do szycia to strzał w dziesiątkę,
  • design nowoczesnej wizytówki często odpowiada projektowi strony internetowej marki, stanowiąc kontynuację budowy określonego wizerunku,
  • nowoczesne wizytówki to wygląd odpowiadający specyfice marki, ale trafiający także w gusta grupy odbiorców – warto więc poznać upodobania potencjalnego klienta, by wiedzieć, czym go zaintrygować.

Wszystkim tym elementom towarzyszy także jakość – nienaganna, stanowiąca doskonałe świadectwo jakości usług świadczonych przez firmę. Stąd odpowiedni druk wizytówek jest niezbędny.

Design, który idzie w parze z jakością

wizytówki
Nowoczesny wygląd wizytówek firmowych to – poza awangardowym projektem – optymalna jakość. Precyzyjnie wykonany projekt, drukowany na wysokogatunkowym papierze, z wykorzystaniem profesjonalnego tuszu oraz sprzętu drukarskiego, to podstawa do uzyskania efektu końcowego, który robi wrażenie. Nowoczesna wizytówka to najczęściej:

  • sztywny kartonik o gramaturze nie niższej niż 350 gram,
  • zadrukowany z wykorzystaniem druku cyfrowego lub offsetowego, zapewniającego wyraziste zrobienie w intensywnych kolorach
  • laminowany, by służył klientom i reprezentował godnie Twoją firmę jak najdłużej.

Nowoczesny wygląd, standardowy rozmiar, wartościowa zawartość

Design w nowoczesnym stylu wraz z najważniejszymi danymi firmy, najczęściej zamyka się w kartoniku o wymiarach 90×50 mm lub 85×55 mm. Standardowy format jest nie tylko wygodny, ale przede wszystkim mieści się w wizytowniku, czy kieszonce portfela, dzięki czemu klient zawsze będzie miał Twoją wizytówkę przy sobie.

Taki format oraz biznesowy charakter wizytówki narzuca pewne zasady formułowania zawartej na niej treści, które nowoczesne i wciąż profesjonalne bilety wizytowe respektują – choć zdarzają się wyjątki. Dla podkreślenia minimalistycznego charakteru wizytówki, często znajduje się na niej jedynie adres strony internetowej firmy, standardowo jednak na kartoniku zamieszcza się:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • zajmowane stanowisko,
  • dane kontaktowe – adres firmy, numer telefonu, adres e-mail,
  • adres strony internetowej.

Nowocześnie i profesjonalnie

Intrygujący projekt, czytelne dane firmy i nienaganna jakość to elementy wyróżniające nowoczesną wizytówkę, która będzie skutecznie zdobywała klientów. Decydując się na stworzenie wizytówek dla swojej firmy, zwróć się do specjalistów, którzy umiejętnie połączą te trzy elementy, przygotowując dla Ciebie profesjonalną, firmową wizytówkę.



Komentarze zostały zamknięte.