Reklama na papierze? Czemu nie!

Reklama w formie papierowej to wciąż popularny i skuteczny sposób dotarcia do klienta. Daje szerokie możliwości wykorzystania jej w różnych okolicznościach oraz przygotowania na różnych formatach. Zapewnia możliwość bezpośredniego kontaktu marki z odbiorcą, a dodatkowo przygotowanie reklam na papierze nie jest tak czasochłonne, jak w przypadku reklam online czy w telewizji, dzięki czemu szybciej rozpoczniesz swoją promocję. Co jeszcze powinieneś wiedzieć o reklamach papierowych?

Papierowa reklama – wiele możliwości dotarcia do odbiorcy

Reklamy na papierze mogą być tworzone w różnych formatach, w zależności od ich przeznaczenia. Najczęściej wykorzystuje się:

Jako dodatkowe elementy promocji, które mogą być także dodawane w formie upominku do ulotki informacyjnej, wybierane są także notesy, czy kalendarze z firmowym logo.

Plakaty

Doskonale sprawdzają się podczas promocji koncertów, premier filmów oraz innych wydarzeń kulturalnych. Zastosowanie znajdują także podczas dużych promocji produktów i usług znanych marek. Jakie są ich zalety? Z pewnością duży format, który daje możliwość kreatywnego zagospodarowania przestrzeni papieru, tak by skutecznie przyciągał uwagę odbiorców, a dodatkowo ich format można dostosować do lokalizacji, w której mają się znajdować.

Ulotki reklamowe

To jedna z najpopularniejszych form reklamy bezpośredniej. Sprawdzają się doskonale już od samego początku działalności, pomagając budować rozpoznawalność marki. Co ważne, sprzyjają kontaktowi marki z odbiorcą w przypadku kolportażu, a dzięki temu istnieje możliwość przybliżenia oferty, przekazania dodatkowych informacji i zachęcenia do zapoznania się z marką.

Skutecznym zabiegiem związanym z kolportażem ulotek jest umieszczenie na nich kodu rabatowego, czy bonu i rozdawanie ich w pobliżu sklepu lub siedziby firmy. To doskonały sposób na szybkie zyskanie klientów dzięki papierowej reklamie.

Katalogi

Skutecznie obrazują ofertę na kilku kartach papieru. Wręczane klientom podczas zakupów wpływają na ich decyzje zakupowe często inspirując do wychodzenia poza granice swojej listy zakupowej. Dodatkowo, pozwalają odbiorcom w każdej chwili wrócić do oferty.

Wizytówki

Wręczane podczas spotkań biznesowych, nawiązywania umów między marką a klientem, czy na początku współpracy. Budują wizerunek profesjonalnej marki i sprawiają, że staje się lepiej zapamiętana.

Dla kogo tworzysz reklamę?


Choć wydawać by się mogło, że niemal każdy ma dziś dostęp do internetu, to nie do końca tak jest. Głównie starsze osoby nie korzystają z komputerów, ale często zdarza się, że i osoby w przedziału wiekowego 40-60 nigdy ich nie używały. Dlatego reklama online nie dotrze do każdego – reklama na papierze ma taką możliwość.

Szerokie grono odbiorców sprawia, że Twoja reklama dotrze niemal do wszystkich grup wiekowych, co zwiększa szansę na zyskanie nowych klientów. Jeśli tworzysz reklamę skierowaną do konkretnej grupy – rozdawaj ulotki tam, gdzie najczęściej można spotkać wybrane osoby.

Jakość na miarę profesjonalistów

Ważne, aby Twoja papierowa reklama prezentowała się estetycznie i intrygująco, tak by przyciągała uwagę odbiorców. Zarówno projekt, jak i wydruk materiałów reklamowych zleć profesjonalistom z branży poligraficznej, takim jak drukarnia internetowa drukowalnia.pl, by mieć pewność, że otrzymasz wysokiej jakości produkt, dający świadectwo marki godnej zaufania.



Komentarze zostały zamknięte.