Czy wizytówka firmowa odchodzi w niepamięć?

Dziś, kiedy większość firm skłania się ku reklamie i kontaktach z klientami online, wydawać by się mogło, że papierowe wizytówki nie są już do niczego potrzebne. A co ze spotkaniami poza siecią, targami, czy innymi eventami branżowymi, które są doskonałą okazją do nawiązania wielu współprac? Wtedy właśnie wizytówka okazuje się niezawodna i każdy, kto godnie reprezentuje firmę powinien zawsze o niej pamiętać.

Wizytówka a wizerunek firmy

Choć kontakty między firmą a klientami w sieci mogą działać sprawniej, to jednak najważniejsze sprawy załatwiane są osobiście. Bezpośredni kontakt z klientem, udane spotkanie, czy zaprezentowanie firmy na branżowym evencie daje wiele możliwości pozyskania nowych partnerów biznesowych, czy klientów. W takich sytuacjach wizytówki firmowe są niezastąpione – pozwalają dostarczyć informacji niezbędnych do nawiązania i podtrzymania kontaktu, ale pełnią także inną rolę. Wizytówka to świadectwo kompetentnej firmy, która profesjonalnie traktuje swoich odbiorców i zawsze przygotowana jest na nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych.

Skuteczna i opłacalna forma reklamy

Wizytówki firmowe wykorzystasz w wielu sytuacjach, zapewniając tym samym skuteczną reklamę firmy. Dodatkowo, koszt ich wydruku z reguły nie przekracza złotówki – w zależności od ich liczby i tego, jaki rodzaj wydruku wybierzesz. Mały nakład finansowy generuje duże zyski – wzrost świadomości Twojej firmy wśród odbiorców, pozyskanie lojalnych klientów i partnerów, budowa wizerunki profesjonalnej marki oraz większe szanse na zapamiętanie firmy.

Jak zaprojektować wizytówkę, by spełniała swoją rolę?


Choć firmowa wizytówka to niezbędnik każdego profesjonalisty, to nie każda przyniesie oczekiwane efekty. Jeśli potencjalny klient nie do końca poznał Twoją ofertę i zastanawia się nad współpracą, a Ty wręczysz mu mało estetyczny kartonik, z którego ciężko cokolwiek wywnioskować – szanse na nowy kontakt znacznie maleją. Nieodpowiednio przygotowana wizytówka świadczy o Twojej firmie niezbyt dobrze – jej jakość będzie utożsamiana z jakością oferowanych usług, a fakt, że wręczasz klientom tak przygotowaną wizytówkę zostanie odebrany jako sygnał niedbalstwa i braku profesjonalizmu.

Wartościowa wizytówka firmowa powinna:

  • mieć intrygujący design,
  • w czytelny sposób prezentować najważniejsze informacje kontaktowe,
  • być estetycznie przygotowana – wydrukowana na papierze wysokiej jakości, z wykorzystaniem odpowiedniego tuszu.

Stwórz wizytówkę godną zapamiętania

Doświadczone firmy, które doskonale znają wartość wizytówek i zależy im na nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych długo jeszcze nie zrezygnują z papierowych wizytówek. Stwórz je i Ty dla swojej firmy, by skutecznie pracowały na jej wizerunek. Wybierając profesjonalną drukarnię internetową, taką jak drukowalnia.pl masz pewność, że Twoje wizytówki będą godnie reprezentowały Twoją markę.



Komentarze zostały zamknięte.