Niech klienci pamiętają o Twojej firmie. Czyli 3 elementy must have wpływające na dobry wizerunek.

“Jak Cię widzą tak Cię piszą” – to stare przysłowie powinna mieć w pamięci każda osoba prowadząca firmę. Warto budować dobry wizerunek od samego początku działalności. Zaniedbanie tej kwestii może prowadzić do tego, że konkurencja znacznie nas wyprzedzi. Jeśli dopiero zaczynasz podpowiemy Ci na co zwrócić uwagę, aby klienci pozytywnie zapamiętali Twoją firmę. Z kolei, jeśli jesteś doświadczonym biznesmenem przypomnimy Ci o czym w żadnym wypadku nie wolno Ci zapomnieć.

Dobry wizerunek firmy można kreować na różne sposoby. W dzisiejszym blogu skupimy się na elementach wizualnych, które sprawiają, że Twoja firma lepiej zapisze się w pamięci klientów.

Firmowy must have – jak budować swój wizerunek graficznie?

Twoja firma powinna wzbudzać w klientach pozytywne skojarzenia już od pierwszego spotkania. Nieestetyczna strona internetowa oraz nieczytelne ulotki lub foldery reklamowe tylko zniechęcą potencjalnego nabywcę Twoich towarów i usług. Z kolei ciekawa nazwa i chwytliwy slogan zadziałają jeszcze lepiej jeśli połączysz je z zapadającym w pamięć logo. Dobry wizerunek swojej firmy możesz zacząć budować w oparciu o 3 elementy:
logo

  • unikalne oznaczenia graficzne – logo oraz ogólna kolorystyka;
  • estetyczne materiały marketingowe np. ulotki, wizytówki itd.;
  • dobrze zaprojektowana strona internetowa.

Logo

Najlepsze logotypy są proste i rozpoznawalne, a przy tym dobrze zapadają w pamięć. To właśnie dzięki nim klienci będą kojarzyć Twoją firmę ze świadczonymi przez nią usługami lub towarami. Projekt powinien prezentować się atrakcyjnie w bieli, czerni czy sepii oraz w różnych rozmiarach. Dzięki temu będzie dobrze wyglądał zarówno na ulotkach, wizytówkach i firmowej papeterii, jak i na ciężarówce czy nad wejściem. Dobrze jest powierzyć przygotowanie logotypu profesjonaliście.

Materiały promocyjne

Nieostre zdjęcia, ledwie widoczne treści, literówki i inne defekty na materiałach reklamowych są niedopuszczalne. Sprawią one, że klienci być może zapamiętają Twoją firmę, jednak jako coś byle jakiego. Aby uniknąć wpadki poświęć czas na przygotowanie ulotek, banerów i innych materiałów. Jeśli chcesz mieć pewność, że po wydrukowaniu projekt będzie prezentował się tak samo dobrze jak na komputerze zwróć się do profesjonalnej drukarni.

Strona www

Spójna graficznie, przejrzysta i łatwa w nawigacji strona internetowa nie tylko przysporzy Ci klientów, ale sprawi również, że lepiej zapiszesz się w ich pamięci. Warto zadbać o to, by prezentowała się dobrze zarówno na monitorach komputerów, jak i na ekranach urządzeń mobilnych.

Ulotki zapadające w pamięć

Materiały marketingowe pozwolą dotrzeć do dużej liczby potencjalnych klientów. Niewątpliwie wpłyną one również na rozpoznawalność i zapadalność w pamięć danej marki. Możesz na nich umieścić logo, link do strony internetowej, a także wszystkie niezbędne informacje. Jeśli chcesz wydrukować materiały marketingowe lub promocyjne chętnie Ci pomożemy. Internetowa drukarnia drukowalnia.pl to szeroki wybór dostępnych formatów oraz atrakcyjne ceny.



Komentarze zostały zamknięte.